2010. augusztus 21., szombat

Geotúra Budaörsön

Tegnap már korán fent voltunk,készültünk a kincskeresésre :) 8:30körül lementünk a buszmegállóba hogy ott megvárjuk Balázst,
..és onnan együtt megyünk tovább a Török-ugratóra.
Utunkat a török-ugrató tanösvényen kezdtük meg,majdnem minden egyes állomást meg is találtunk és a fiúk próbára is tették minden tudásukat.
....
A vége felé másznunk is kellett,de elég hamar eljutottunk a cél bejáratához és elindultunk a felfelé a tanösvényen:)) készült sok-sok fotó igaz mi már voltunk fent de mindig ugyan úgy lenyűgöz bennünket is a látvány.Mikor elérkeztünk a kincs felkutatásához,:) ami nem is volt olyan nehéz de azért kellet figyelni... de megtaláltuk.:)) Onnan mentünk tovább a huszonnégyökrös hegy másik ládát felkutatni, de mielőtt oda indultunk volna bementünk egy közeli boltba egy kis elemózsiáért aztán neki indultunk a hegynek.Balázs megjegyezte csak úgy halkan hogy a török ugratóról kisebbnek tűnt. Megmásztuk a hegyet, itt kicsit tovább tartott a kincsesládát megtalálni,hogy meg jegyezzem elég veszélyes volt a megtalálása de szerencsére senkinek nem lett baja.egy kis fotózás után tovább indultunk egy kicsi ösvényen át is jutottunk a kopárok hegyre, kerestünk kutattunk darázsfészket előbb megtaláltuk mint a kincsesládát de végül meg lett az is egy gyorsképp a becsületes megtalálóról és indulás tovább. De....hogy is jutunk le a hegyről hamarabb? Hát Balázs segítségül hívta az ő rettenthetetlenül okos és mindent tudó gps-ét...:)))
Egy olyan szép ösvényre vitt minket, ami meredekebbre vitt mindennél és telis tele volt kisebb.nagyobb sziklákkal és törmelékekkel..Kész katasztrófa volt,az egész mondtuk is hogy ez a gps bosszúja mert nem mindig hallgatunk rá hogy merre is kell menni és ilyenkor mindig újratervezés.Miután kicsit kifújtuk magunkat vagyis inkább a fiúk mert ők ketten azon voltak hogy én ne esek el.
Na utána indultunk is tovább az utunkon,a kőhegy felé ott egy nagyon hószú lépcsőn kellett felmenni, és a lépcső tetején keresztbe egy korlát és ahogy felértünk, mind 3-an idézőjelbe de... ráborultunk hogy végre felértünk.kifújtuk magunkat és bekiáltunk a kincs keresésnek vagyis jobban mondva a fiúk:) :$ én nem de a fiúk nem is engedték volna hogy lemerészkedjek a hegygerincre.Egy kis idő múlva meglett a láda:)) a vizünk már alig volt így mondtam a kéne keresni egy kutat, Balázs talált is egyet nem mesze azaz jobban mondva a gps.Megtöltöttük az üvegeinket és a nagy meleg re tekintettel felfrissítettük meguntak és már indultunk is tovább a következő hegyre... nap-hegy,hogy felkutassuk a kincses ládát.:))
Itt egy kicsit tanácskoztunk hogy hol merre lehet a fiúk elkezdték keresni a bokrok között de semmi így tanakodtunk aztán eszünkbe jutott mit is írtak azok a hej hollétéről kik már megtalálták... Balázs el is indult felkutatni és egy perc múlva már meg is lett elindultunk a hang irányába,a kincs megkerült csináltunk képeket és kifújtuk magunkat. Azután elindultunk haza felé.
Így el is érkeztük túránk végéhez, összesen 8 óra volt a túra azaz a kincs vadászat de.... ebből kb úgy 4óráp pihenéssel és fotózással töltöttünk.
Nézzétek végig a képeket érdemes!! :D:

A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.