2010. szeptember 25., szombat

Reggel már a buszon ültünk mikor csörgött a telefonom:) és a drága kicsi Anna szolt bele mikor felvettem:)) beszeltünk jó 10 percet és úgy köszönt el hozol vásárfiát?Hát persze...mikor megérkeztünk egy nagy színpad fogadott minket és tényleg volt vásár:))a színpadon a gödöllői iskolások mutatták be mit is tudnak:)) videót is készítettem, és utána elmentünk körül nézni és vettünk vásárfiát..És mentünk a királyi kastélyba:$ahol mint megtudtuk nem lehet bevinni semmit így képet sem tudtam csinálni:(sajnos.De.....megnézhetitek ti is virtuálisan:))Nagyon de nagyon szép volt nem bántam meg hogy mentem:$ A rengeteg szoba és étkező és a sok festmény gyönyörű volt, csak azt tudom mondani menjetek el és nézzétek meg. Idegenvezetőnk is kedves volt és mindent megmutatott és mindent elmesélt...Utána elmentünk a közeli étterembe ebédelni ahol már vártak minket,nagyon hangulatos volt.Onnan átmentünk a Máriabesnyő kegyhelyet megnézni... ott csináltam egy pár képet:)) és utána indultunk is ,nem rég értem haza.A mai napon rengeteg esküvő volt:))Megyek kicsit pihentetem a lábam, nagyon szép estét mindenkinek!!

Ami írta...

Szép kis kirándulás volt ! :)

Rékamanó írta...

Igen az volt nagyon jól éreztem magam:))

A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.