2011. július 25., hétfő

Nem is tudom hol kezdjem, amikor kint voltunk Bián és Bonni olyan édesen őrizte a házat. volt 3 remegésem/rohamom/ és hát azóta sem vagyok valami jól fáradékony vagyok és kisebb-nagyobb időnként jelentkeznek a rohamok valamint a pajzsmirigyem miatt a b,kezem szinte egyfolytában remeg :( és tegnap mikor mentünk sétálni majdnem összeestem a járdán egy roham miatt. és este ez folytatódott 3x ma csak a kezem remeg és a fejem fáj.Úgyhogy ma sem jó, koma vagyok pedig hát nem adtam be a diazepám-t nem éreztem szükségét, úgy aludnék egész nap..

2 megjegyzés:

Éva írta...

Biztos nem jó hatással van rád ez a mindenféle időjárás változás is!

Rékamanó írta...

Szia:))
így van, a frontokat megérzem és rohamot idéz elő.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.