2009. május 17., vasárnap

"hozol kv-t"


Ma is jól kezdődőt a napom, este nem húztam fel az órát és ma Peti ment a nagyihoz Pestre na ne is keljen mondani 9:15-kor ébredtem fel és ahogy kinyitottam a szemem egy hang ezt suttogta a fülembe "hozol kv-t" HMMM
Hát fölkeltem és ránéztem, Bonira hogy mért nem hozott már nekünk kv-t ő csak nézet mit is akkarok én....:)
Na hát ki más én kimentem és tettem fel kv-t amíg nem jött le elkezdtem rendet rakni, aztán vittem be neki kv-t és kérdezte menyi az idő mondtam mindjárt 10:00 a válsz" hűh már Pesten kénne lenem" felkelt elkészült és elindult. Én meg mint tegnap lementem, Bonival de ma csak ide a ház elé és nagyon édes volt egy darabig kereste a Petit és mikor, mesziröl meghallodta egy biciglist rögtön felkapta a fejét és elkezdet szeledni,a hang irányába csak sajnos nem Peti volt az de... ő nagy kegyesen elintézte a dolgát.Aztán kicsit még kereste a biciglit de az már nyagyon messze volt tölünk, így elindültunk haza most meg itt horkol mellettem. nekem meg takarítani kénne, és mentem is hogy hamar kész legyek és megtudjan nézni amit szeretnék....PUSZIIII

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.