2010. augusztus 27., péntek

Annával :)

Tegnap úgy nem volt kedvem semmihez, egész nap csak zenét hallgattam ja jóó kicsit tanultam is este felé beszéltem Verával telefonon, és Persze a Kicsi Annával is. :)) Hát ne is mondjam Anna egy angyal csak mondja és mondja:)))))))))Vera kérdezte tőle szeretnéd megsétáltatni Bonni-t a válasz: Iiigennnn ! Vera azt mondta : akkor megyünk majd és megsétáltatod!:)Anna: jóóóó hát nem édes??Mikor elbúcsúztunk azt mondta Jó éjt!
--->---
Ma korán reggel már mindent elpakoltam, és utána megfürdettem Boncát :) kicsit hagytam hogy hadd örüljön,

meg is lett az eredménye minden díszpárna a földön hevert videót is készítettem de... sajnos a telefon érdekes mód kikapcsolt és így a videó elveszett:(( Olyan mérges voltam ááá,
miután kimérgelődtem magam, lenyírtam Bonca bundáját

azaz csak kiigazítottam .:)Délután nem tudom meg mi lesz azt mondják jön a vihar :(( és érzem is néha-néha meg ugrik a kezem.
Legyen szép napotok,és pihenjetek a hétvégén !!

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.