2011. május 16., hétfő

Diazepam


Boni tegnap nem volt jól így úgy döntöttem itthon maradunk vele és hát nem volt rossz döntés ronda egy idő volt tegnap. A kérdés az volt, hogy akkor mit is tegyünk ?Én javasoltam, hogy gubózunk be és csak nézzük a tv.:))Mikor lent voltunk Boncával sétálni, szoba került, hogy már ideje újra telepíteni a laptop-t :$ Nem is tudom!! De azt el ismerem, hogy már kéne :) Tudjátok a laptop-m még tavaly szeptember környékén volt utoljára újra telepítve.. De úgy 2 hete fura dolgokat kezdet csinálni :O így feljöttünk a sétából és neki is kéztűnk azaz Peti mert, hogy értek valamennyit a géphez de az újra telepítéséhez nem :$ Na végül egész napos program lett belőle.... de közben 3-4 filmet meg is néztünk. :)) De a napnak ezzel nem volt vége este 9:00 óra volt mikor is az első remegés ( roham) jelentkezett majd szép sorban a többi amíg meg nem untam és beadtam a Diazepam-t és mentem aludni hm?, amíg el nem aludtam volt még 3 remegés..
Ma meg állíthatok vissza mindent úgy ahogyan volt és írhatok a E naplóm -a is.

Legyen szép a hetetek!!

Délután! (15:53)
Nagyon csúnya egy idő van ma egész nap nem rég értünk haza a vásárlásból :) mikor haza értünk lepihentem kicsit nem éreztem valami jól magam :(( igaz már a boltban éreztem, hogy nem stimmel valami és ahogy jöttünk haza felé még el is kezdtem szédülni.Így ledőltem piheni kicsit és most keltem fel nem rég. Gondoltam benézek ide- oda aztán megyek is.Ete még benézek sziasztok.

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.