2011. május 2., hétfő

Tar

Szép jó reggelt mindenkinek =) Tegnap Pet nem volt itthon már kora reggel indult Tarra így nem is kell mondanom korán volt az ébresztő és úgy éreztem hőemelkedésem van nem is éreztem valami jól magam még a gépet is alig kapcsoltam be és hát egész nap olyan csúnya egy idő volt nem is volt kedvem semmihez.
Ma reggel miután Peti elindult dolgozni adtam reggelit manónak és utána levittem sétálni majd mikor felértünk gyorsan összekaptam a lakást. És kicsit bekapcsoltam a gépet, de tényleg egy cseppet csak mert dolgoznom is kéne. :$Nagyon remélem, hogy ma nem lesz olyan esős idő mint tegnap és kint tudok dolgozni de még egyenlőre hideg van legalább is én fázom..
Legyen szép napotok!!

Délután!!!

Úgy 11 óra lehetett mikor úgy döntöttem mára elég a munkából nem fog az agyam hát bekapcsoltam a gépet és megnéztem, hogy kaptam-e levelet meg, hogy írjak egy receptet és ki is kapcsoltam a gépet és épp, hogy ezt megtettem csörgött is a telefonom, hogy nem sokára itthon van Peti és indulunk is csavarogni =) Persze ahogy haza ért ment a géphez, hogy megnézze a dolgait=) én addig kimentem Boncával az erkélyre. Ami azt illeti most értünk haza. Jó nagyot sétáltunk az útvonalat nem terveztük csak mentünk majdnem fél Budaörsöt bejártuk már megint út közben persze be is vásároltunk. =)
Nagyon szép estét mindenkinek!!

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.