2009. március 30., hétfő

Esti séta

Na most voltam, Boncával sétálni és minden rendben ment volna ha...nem jön a kóbor kutya
Mentünk le sétálni,kimentünk hátul Bonca a szokásos köreit tette mikor lekezdett ugatni, hátrafordultam és ott volt a kutya és nem riadt meg semmitöl sem.Hát mit is tettem volna, feljöttem a hámjáért mert nem azt adtam rá nagy hiba volt.... Peti már az ajtóban várt minket, gyorsan kicseréltem a nyakörvét a hámjára és, mentünk is le óvatosan kimentünk és Bonca elintézte kisebb nagyobb dolgát aztán jöttünk is fel.A kutyával nem találkoztunk de ezentúl jobban, oda kel figyelnem azóta is remeg a lábam.

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.