2009. március 14., szombat

Szombat :)

Hát az éjjel nem aludtunk valami jól, többször is fent voltunk. :( Peti rosszul volt, nem tudom miért de én minden alkalommal mikor ki ment felébredtem nagyon éberen alszok... Reggel fejfájással ébredtem fel, aztán nem sokkal később kaptam egy sms-t a barátnőmtől. (Anikótól):)Hogy már úton van hozzánk, azt nem mondanám hogy elfelejtem csak zűrös volt az éjszakánk. így nem sokkal később meg is érkezett, Anikó nagyon rég találkoztunk így nagyon sok mesélni, valónk volt egymásnak.:) Holnap meg Boncáé lesz a nap elmegyünk, végre együtt kirándulni nagyon vártam már ezt a napot és végre itt van...:)

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.