2009. március 2., hétfő

Tegnap

Tegnap mikor felébredtem,egész jó kedvel pedig éljel nem voltam valami jól 2x is arra keltem fel, hogy remeg a kezem és az nem igazán jó jel hát vettem be nyugtatott.Így reggel kicsit komás voltam, hát főztem egy jó erős kv-t és felébresztettem Petit. :) Nagyon szereti ha beviszem neki a kv-t. :):) Na de valljuk be melyik férfi nem szereti ha kényeztetik...:D:D Hét ágra sütőt a nap nagyon, jó idő volt tegnap a madarak is énekeltek lehet, hogy hamarosan itt a tavasz....
Jujj már alig várom:D:D
A hó is olyan gyorsan elolvadt mint ahogy jött. Bonca is nagyon boldog volt szaladgált és követte az illatokat amit most kezd intenzívében érzet. Ugyan is Boncát a hó csak egy darabig érdekelte, mert fázott a talpa és nem ment bele a hóba. Ezért is örülök neki, hogy elolvadt a hó és már elég is volt belőle. :) Azóta hosszabbak lettek a séták a jó időnek köszönhetően, és a kisasszonyt alig bírom felnoszogatni pedig fent várja a fincsi reggeli, őt ez ilyenkor nem zavarja tovább kutat és mindig talál is valami szokatlant és nem oda illő illatot és akkor meg kell állni kötelezően...
Egészen jó idő kezd lenni remélem hamar itt lesz a tavasz, :)

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.