2009. március 2., hétfő

Na pff...

Ma pedig korán ébredtünk, Peti ment Biára kereteket csinálnak apámmal....
Így én gyorsan rendbe vágtam a lakást, és mindjárt kifésülöm a manót. Mit ne mondjak már ráfér tegnap észre vettem, hogy már a lábán és a füle mögött van nemezelődés. :( Nagyon gondolkodom azon, hogy lenyírom a bundáját csak mindig eszembe jut én így hosszú szőrrel fogadtam őt el... :D Találkoztam olyan emberkékkel is aki megvette a hosszú szőrű kutyát,magának mert az a fajta a kedvenc és fogta elvitte kozmetikába lenyíratni a bundáját mert mindent össze szőröz és nem bír vele.:S Ez elszomorító az ilyen embernek minek kell egyáltalán kutya, vagy akkor vegyen inkább szőrnéküli kutya avval nincs annyi gond habár akkor is kitalálna valamit.Már szinte hallom is sokat kell rá költeni mert fázik télen.. NA PFF !!! Az ilyen ne is vegyen semmilyen állatott magának.
Én napi 3x fésülöm ki Boncát szóval sokat vagyok vele és harapok ha valaki rossz szemmel nézne rá!!!:D

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.