2009. március 31., kedd

Na voltam


Na voltam vért adni, a....
( vizsgálathoz):D
Mentünk anyuval fel a központba kb:8:30 körül, és ott még parkoló helyet is kellett keresni hát nem volt könnyű eset,aztán felmentünk az elsőre és beadtuk a papírokat ott mondták, hogy lehet is bemenni. Bementünk és egy kedves hölgy mondta nekem "tessék leülni"hát gondoltam hamar túl leszek rajta,megpróbálta 1x-2x nem sikerült és minden egyes próbánál mozgatta a tűt.Azt mondta, hogy a tű odatapadt a véna falához is megalvadt a vér. Már kezdtem szédülni mikor azt mondta "megpróbálja később pihenjek kicsit".Leültettek egy fotelba, addig anyu vérét vették le. Küzdöttem az ellen, hogy ne ájuljak el mikor is mondták menjek és megpróbálják ujjból, de ez utal egy profi kezébe adtam magam.

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.