2009. március 20., péntek

Óra előtt...

Ma reggel az előtt már fent voltam, hogy az óra megszólalt volna így csináltam a kv-t és felébresztettem Petit nem sokkal később, megérkezett anyu lement Peti és elindultak Biára.Én kicsit vártam márt Bonca megint zaklatott lett,és utána lementünk... gondoltam gyors séta lesz mert, ha izgatott akkor általában siet fel hogy várja haza Petit de nem így lett... Mentünk egy jó nagy kört szép lassan, jól érezte magát, hisz ez az idő neki kedvez se meleg se túl hideg.
Már készem vagyok, a takarítással gondoltam benézek mi újság erre felé:D

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.