2009. július 7., kedd

cserép

Tegnap átültettem a megmentett gumifáim, egy nagyobb cserépbe és Peti kérte hogy neki meg a majomkenyérfáit ültessem el... Megtörtént:P
Ma pedig már úgy ébredtem,hogy nem fáj semmi 1 hét után elmúlt a gyulladás amit az idegesség okozott nem azt mondom hogy nem vagyok feszült, de legalább nem fáj.Ma már neki is tudtam állni a nagytakarításnak, de csak szép lassan nehogy gond legyen, a háló már ma kész is lett.Holnapra is marat ám szoba bőven. ;) Ha minden a terv szerint alakul hétvégén megérdemlek a pihenést.Most meg megyek és kertészkedem egy picurit az erkélyen. :P


Ancsa! mi van veled megint, nagyon hallgatag vagy...csak nem elutaztál?

Drága Katka! Én pontosan tudom,hogy minden nap benézel hozzám ezért is hoztam most neked ezt a csoda szép virág csokrot. sok puszi neked:):) Ja és jó kikapcsolódást a rokonokkal...:P

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.