2009. július 18., szombat

Szombat ...

Szép reggelt!!!
Ma lehet hogy megyek ki Biára, a szüleimhez Szülinapi ebédre és 11-re jön értem anyu addig van egy kis dolgom.
Boncát is viszem magammal.....
Bekapcsoltam a telefont, és rá nem sokkal már csörgött is az én Katka barátnőm volt az beszélgetünk és elrepült az idő, hát maradt 1 órám hogy rendet rakjak és elkészüljek.
Így csak benéztem kicsit:)

Na úgy néz ki hogy maradunk itthon, de legalább rekord idő alatt rendbe raktam az egész lakást:P

Délután:
Ennyi telefon hívést még egy nap sem kaptam, egyedül vagyok és kint tombol a vihar... 5-óra van és mégis,olyan mintha legalábbis este 8-lenne nyugtatgatom Bonit hiszen fél dörgésektől.:(
én nem csak.....
Köszi mindenki aki hívót, már lecsendesedett és mentem kinyitottam az erkélyt de nem kellett volna...Nem akartam híni a szememnek...
Petiéket hívta,hogy hol vannak és még mindig a vonaton már 2-kor elindultak.áááá

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.