2009. július 29., szerda

Mai napom.....








Hát ma olyan semmilyennek indult a nap, semmi sem sikerült a szőnyeggel se haladtam mérges is lettem és ilyenkor semmi nem jó.:S
Na de van ilyen is.....
Na Peti gondolt egyet és irány Bia megnézte a menetrendet a neten kinézte melyikkel megyünk....el készültünk én levittem Bonit sétálni és adtam neki friss vizet és elindultunk a Gimnáziumhoz mert onnan indult a buszunk Biára, és egészen a Biai erdészházig mentünk mindössze:50ft-ért,ennyi volt a jegy kettőnknek :P
Leszálltunk és Peti kitalálta,hogy gyalog kimegyünk a pecatóhoz és nem telefonálunk még úgyis csak 500m, hát neki vágtunk gyalog el is jutottunk a pecató utcához de elkeveredtünk így megkérdeztük merre is kell menni az estikeúthoz. Kaptunk útba igazítást egy odavalósi embertől.."köszönjük"!!!! Végül odataláltunk és már az utcába jártunk amikor meg láttuk apámat kitolni a bicajt.....Apám mikor meg látott minket, hogy gyalogolunk fel, ledöbbent de úgy hogy meg se mozdult. Szerintem nem hit a szemének.HH
Aztán be mentünk a házba és anyu is rendesen meglepődött, mondta anyu Verával beszélt telefonon mindjárt jön ö is a kicsi Annával... Lassan 1-2 személy híján együtt volt a család, jót ettünk anyám krumpli leveséből és jót babáztam....Anna egyszerűen szólva egy csoda........ nevetést csal mindenki arcára.
Vera vitt el minket a buszhoz délután 4-kor, és mi jöttünk haza ő meg ment tovább Annával vásárolni...Anna már a kocsiban elaludt, nagyom kimerült biztos.puszi neked Anna(L) Most este meg ültetni fogok ,anyutól kaptam egy csomó virágot, mert az enyémek tönkre mentek a nagy vihar alatt.Szép estét mindenkinek.....

2 megjegyzés:

tinacska írta...

Szia Réka!Ez egy mozgalmas nap volt.Biztos jólesett az ősöknek,hogy meglátogattátok őket.Kérlek add át az üdvözletemet nekik.Szia

Rékamanó írta...

Igen, Nem is tértek magukhoz egy darabig csak kérdezgetek...hogyhogy kimentünk és stb....

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.