2009. július 2., csütörtök

kör

Pár órával ezelőtt ébredtem fel, és nagyon morcos lettem mert megfájdult a fejjem és még kv sem volt így főzni kellet. "áááá" Amíg lejött a kv vissza dőltem de hogy minek nem tudja senki,még a szívem is nyomni kezdet hát felkeltem mert úgyis kész lett a kv na mentem és elkészítettem egy csészével megittam és utána mentem is le Boncával sétálni, de most a kisasszony megmakacsolta magát nem akart semmit sem csinálni hát így mentem egy kört míg végül elintézte kisebb-nagyobb dolgát,aztán a kutya gumit elvittem az erre kijelölt helyre ami hál isten nem volt messze így nem kellet megsétáltatni. :) Hát én ma már nem iszok több kv-t az biztos nem jó az ilyen, melegbe így is van bajom épp elég. Takarítani sincs kedvem, pedig van mit:(:(

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.