2009. július 17., péntek

kicsi

Tegnap a meleg miatt nem is mozdultam ki a lakásból késő estig,amikor is levittem Boncát sétálni.Olyan kis boldog volt,aztán mikor feljöttünk vett egy frissítő fürdött na és amit utána művelt, azt egyszerűen nem tudom leírni de akinek van kutyája az tudja miről is beszélek én most. ;)
Ilyenkor annyira aranyosak!!!
Tegnap kutattam és találtam egy kicsi szamarat amit még egy nagyon jó ismerőstől kaptam, de ő már nincs közöttünk..!!!ŐRÖK EMLÉK!!!Mindig nálam lesz ez után...
Peti tegnap kitalálta,hogy ujjra rakja a gépet én majdnem nem is vettem észre nagyon le volt terhelve az agyam..Most meg kereshetem,újra a cuccaim.... :P
Katka! köszi,jó hogy hívtál ez már kellett....(L) Itt szeretnék most lenni hisz ezt a hőséget csak így lehet kibírni...

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.