2009. július 10., péntek

Ébresztő

Ma nagyon korán ébredtem fel kb:5:15 lehetett nem nagyon figyeltem, de még nem volt 6:00 sőt..Hát gyorsan tettem fel kv-t és addig amíg vártam hogy, kész legyen elmosogattam azután mentem és felébresztettem, Petit nem igazán tetszett neki hogy felkel kelni de ma is ment Biára, így ha tetszik hanem fel kell kelni.;)Én gyorsan leszaladtam Boncával,habár ez így kicsit túlzás mert fáj a csípőm úgyhogy 10 percig mentem lefelé,meg a kezem is fáj még a bögrét sem tudom felemelni.Ez már kicsit....na inkább ezt hadlyuk..de ez van akkor ha egy keze van az embernek.....és elfáradt az. De nem panaszkodok az nem én lenék.... :$

Délután:
Kicsit kutattam de,hogy minek inkább nem szerettem volna megtudni a teljes igazságot...ááá Kicsit gondolkodtatóba ejtet de igaz annak a felét már tudtam:P Ma még torna is volt és utána levittem Bonit sétálni,és pont akkor kezdet esni az eső gondoltam is hogy, Petiék hamarabb befejezik ma a méheknél a melót.hmm Na de ma úgyis hamarabb jön haza, legalábbis reggel még úgy volt.... Mindenkinek csoda szép hétvégét, sokat pihenjetek és 10:00 előtt fel ne keljetek.:):) Nekem a hétvégén,sok lesz a dolgom de azért igyekszem ide is benézni...

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.