2009. július 19., vasárnap

éjjel...

Hát nem is tudom hogy hol kezdjem,már majdnem aludtam mikor is rám jött a roham és már azon a ponton voltam hogy ki is fog alakulni már nem bírtam mozdítani a lábam de..a kezem se.Ezt követte a kiabálás és az után .......aki látott
már epilepsziás rohamot az tudja miről is írok most.De igaz minden roham más és más... Végül igaz remegve de kimentem a konyhába és gyorsan elővettem az ilyen esetekre való gyógyszerem és beadtam magamnak, kicsit később mikor már hatot elaludtam és reggelig nem volt remegés. De amíg ezt írtam már 3x is volt, úgy hogy megyek és lefekszem de előbb veszek be seduxen-t.

Na de még annyit, hogy most raktam rendet az erkélyen...és reggel voltam Boncával sétálni és találkoztam egy ismeretlen kutyával aki udvarol Boninak;)
Jajj és megyek olvasom Balázs blogját, hisz ők tegnap szép kis kaland éltek meg és nem volt még alkalma elolvasni....:D:D
Lásd:A kedvenc blogjaimnál:)

4 megjegyzés:

cinci írta...

Én egyszer láttam epilepsziás rohamot,borzasztó volt.
Akkor még nem tudtam,h mi lehet,ezért csak vizet tudtam neki adni,de szerencsére el múlt hamar,de borzasztó volt.
Vendég volt...
És mi van akkor ha nem tudsz fel kelni???
Ez a betegség nagyon kegyetlen...
Meg előzés nincsen????
nagyon sajnállak,vigyázz magadra.

Milyen Balázs blogját olvasod????
Puszi

Rékamanó írta...

Szia:)Minden epilepsziás roham más, a bambulás is annak számít, súlyosságát tekintve van petit mal és grand mal A petit mal kevés ideig tart a grand mal sokáig kb. 30 percig is eltarthat. Nekem grand mal van
Megelőzés nincs, illetve gyógyszer.

Balázs: www.boogbear.blogspot.com
puszi

cinci írta...

..És nem vetted be az orvosságot???
Szép és nyugodt éjszakát kívánok

Rékamanó írta...

Szia:)
De igen...Van egy gyógyszer amit szedek, és a másik a roham alatt vagyis megelőzésére szolgál. :)
Szép napod legyen puszi:)

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.