2009. július 28., kedd

Ilyen létezik?

Na végre ide értem, reggel mát gyorsan mindent kitakarítottam igaz csak porszívózni, kellett és fel mosni. :P Tegnap miután letekertem még ,10km-t mind össze 29:54 perc alatt,utána elmentem és lefürödtem és utána neki álltam rendet rakni, elmosogattam és meg ágyaztam...:)

Reggel meg kérdeztem Petit mikor viszi el a telefonom szervizbe, ugyan is ha beakarom állítani az ébresztést és be is állítom lefagy, és ha éjszakára nem kapcsolom ki akkor is lefagy.Erre akkor jöttem rá amikor egyszer, reggel csörgőt és akárhogy is akartam nem tudtam felvenni,:S
Most hívott, hogy 5- nap az átfutási idő, amíg készen nem lesz... Úgy aggódom...Mindenkinek hoztam, fincsi kv-t.....
Ja ma is tekerek ám de remélem ma már többet, Peti tegnap este még én tekertem, talált nekem egy edzés tervet:P Na azt én most átnézem és az szerint, járok el.....

2 megjegyzés:

cinci írta...

Szia Rékamanó:)
Csak nem fogyókúrázol?????
Rám is rám férne..
Köszi a kv-ét finom...látom semmi hab sincs rajta...

Rékamanó írta...

Szia:) Nem fogyózom nincs rá szükségem, de a kondi kell.:).. és szívesen a kv-t..Puszi:)

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.