2009. július 12., vasárnap

Hétvégi meló....

Péntek éjjel rosszul voltam, és kellett a jól bevált nyugtató amitől gyorsan álomba zuhantam és nem volt több remegés,fel se ébredtem csak amikor már Peti behozta a kv-m és felébresztett. Igaz kicsit fájt még a fejem, de az ilyenkor fáj hisz.....na ezt hadjuk kicsit hosszú lenne. Reggel bekapcsoltam a gépet, és kicsit később már ott volt Katka és jót nevettünk, és meg mutatta a szobáját is.Milyen jó,és kis-e kellet mozdulnom a lakásból..:P Aztán volt egy kis dolga és én meg mentem dolgozni.Hát ne keljen mondani, nem sokat felejtettem el de van mit gyakorolni hogy minden tökéletes legyen. ;) Így egész délután, ültem és fejben csináltam egy tervet,igaz tegnap nem sokat haladtam mert még variáltam is és most azon vagyok,hogy azt készre csináljam...:P

Ma:
Hát ma is fejfájással ébredtem fel, na elkel gondolkodni egy EEG- vizsgálaton és mr- vizsgálaton is. Nagyon nem jó,hogy állandóan fáj a fejem és egy alapos kivizsgálás kell. Ja és tegnap volt Anna_Jázmin 7 hónapos, gratulálok Vera...
Mindenkinek sok puszi....

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.