2009. április 13., hétfő

Baba

Tegnap előtt kezdődött éjjel, arra ébredtem fel hogy remegek és ez ismétlődött még kétszer aztán, megelégeltem és kimentem a konyhába előkutattam az erre kitalált nyugtatott, és miután beadtam magamnak visszafeküdtem...Reggelig aludtam de... egész nap kábult voltam!! Délután feljött Anyu és Vera na és persze a kicsi Annát is hozták magukkal...
Babáztam egy jót:):)
Úgy tűnt nincs több remegés mikor, is hajnalba ujjra kezdődött ez utal nem vetem be semmit kicsit fent maradtam és egyszer csak arra kelek, hogy csörög az óra. Azt hitem vége de nem...... ujbol remeg a kezem és ez utal még most is, pedig vetem be seduxent is. Hát ez történt tegnap és ma eddíg

2 megjegyzés:

cinci írta...

Rékamanó sajnálom,h ilyen rosszul vagy,voltál.
Mit is írhatnék....azért legyen a maradék időbe szép az ünneped.

Rékamanó írta...

Szia Cinci:) erre senki se lehet mit mondani:):) Remélem neked jól telt az ünneplés?:)

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.