2009. április 10., péntek

Kiféle- Miféle......

Nem rég jöttem fel Boncával, nagyom nem akart fel jönni meg akarta várni lent a Petit. Úgy volt hogy én is megyek, vele de a kisasszony elkezdet toporzékolni így én mondtam,hogy leviszem és utána indulhatunk. :) Lent vártam Petit mert azt mondta lent találkozunk, na persze így is lett csak kihozta a biciklit,hogy avval megy boltba.Bonca meg megakarta várni, hát jó gondoltam"rendben várjuk meg". Oda mentünk egy padhoz és Bonca akárhányszor meglátott egy embert akinél volt bicikli oda akart menni, na és utána el is szakadt a cérna nála mindenkiről Tudni akarta, hogy kiféle- miféle......Míg meg untam és feljöttünk!!

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.