2009. április 11., szombat

úgy tűnik

Sziasztok:)
Reggel korán keltünk, hogy elkerüljük a tömeget az auchanban így 6:00-kor már fent voltam, felébresztettem Petit egy fincsi kv-val aztán én leszaladtam, Boncával mire felértem már Peti felkelt.:) Össze írtuk mit is kell ma még venni, mert 2-napig zárva lesz minden, aztán elindultunk de úgy tűnik így is kell még menni. Miután haza értünk és kipakoltunk akkor derült ki,hogy lemeredt 1-2 dolog.....Bevásároltunk Peti nagymamájának is, amit elkel hogy vigyen még ma Pestre...úgyhogy miután ittunk egy kv-ét Peti el indult. :)

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.