2009. április 28., kedd


Tegnap dél körül csöngőt a telefonom, és az én drága testvérkén volt a vonal másik végén elhívott vásárolni... hát persze hogy megyek!!!
Jöttek is értem délután és elmentünk az Auchanba, a kicsi Anna még aludt és az üzletben kelt fel azt a mély megdöbbenést az arcán, hogy hol is van mos...jajj istenkém:) Vera mondta nekem azaz mutatta, hogy menyek vele egy kört hátha vissza alszik még.Anna nagyon jó kisbaba vissza is aludt, és mentünk tovább nézelődni Vera megmutatta mire is gondolt, hogy mit vehetnénk majd Annának. :D:D
Anna nemsokkal utána felébredt, meglepő arccal hogy hol is van ő most mentem és kérdeztem tőle,hogy" hogy aludtál drága kicsi szívem" a válasz elégé meglepő.." eEEEö"aztán elkezdte mesélni , hogy mit is álmodott...volt benne ""heeeee,heő és sok eeeeeh is "" Aztán elmondta azt is keri-anyunak, hogy szomjas és kér inni, azt is nagy lábmunka követte és kézjelek na és egy angyali mosoly. :) Na aztán elkezdet bohóckodni. nézegettük a ruhákat, Anna meg csak mond és engem nézet és kereste anyucit mert Vera ment mindenfele...Amíg ő vásárolt mi elvoltunk Annával, kérdeztem a kicsit "nekem adod a kacsádat" Hát nyújtotta felém és közben nagyon, ráncolta a homlokát és mosolygót...Már haza felé a kocsinál, kérdeztem, hogy Annát, hogy haza-e visz ő minket kocsival és a válasz ez volt" heeeeeő nagyra emelte a kezét mind ha az mondaná "hát ha muszáj" Vera haza hozott és mentek tovább haza....
Hát köszi Vera egy jó délutánt szereztél nekem pusziiii....:D

2 megjegyzés:

cinci írta...

Nagyon édes eza a kicsi Anna.
El is hiszem,h jól érezted magad vele
puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci!:)
:):)
Anna huncut, mosolya felért 1000-szóval....

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.