2009. április 3., péntek

Még mindig várni kell.....

Ma korán keltem hogy mindent el tudjak intézni, mielőtt kimegyek Biára. Bonnit is levittem sétálni, de ő már tudta hogy jön valaki hozzánk nagyon izgatott lett sietett is fel nehogy lemaradjon valamiről...9:15-ra már készen is lettem mindennel, és vártam Anyut.Miután anyu megérkezett úgy 10:30 körül fel szolt hogy menjek le..."hát persze", lementem és már mentünk is ki Biára.Na még mielőtt elintéztük volna az amiért ki kelet, hogy menjek beugrottunk még pár helyre. "Na mindegy", végül megérkeztünk és ott közölték velem hogy nem találják a papírom. "mondták, hogy utána néznek" és majd értesítenek.Így feleslegesen mentem ki......Anyu 3-ra jött orvoshoz, na igen engem csak akkor hozott haza. :P

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.