2009. április 16., csütörtök

Szép napot kívánok!!! :D

Mindenkinek nagyon szép napot kívánok!!! :D
Peti ma bement Pestre az egyik barátjához, de mielőtt elindult volna elment bevásárolni. :) Így együtt indultunk, neki, mert én mentem a boncával sétálni. Tudtátok hogy reggeli órákban,még hideg van?Hát nekem elkerülte a figyelmem, és majd megfagytam.... Na a lényeg Bonca most is meg akarta várni a Petit, de mondtam neki, hogy menjünk mert anya fázik:) Felérve néztem, hogy volt-e telefonom és igen Peti kereset vissza hívtam, és elmondtam neki hogy, Bon meg akarta várni. :)Igen tudom epilepsziás vagyok mért nem viszem magammal :$ Peti ezért mindig meg szid és igaza van!!! Miután haza ért Peti megitta, a kv-t és már ment is...én meg neki álltam a munkának. :P
Én holnap megyek orvoshoz, és valószínűleg kiderül mi a baj......
és akkor kapok rá gyógyszert. ;) Katka hamarosan találkozunk kell, ez már biztos remélem jól van a lábad?
Tibi örülök neki hogy, tetszik amit neked szántam névnapod alkalmából! :D:D Bon még most is maga alatt van, pedig nem kéné már. :)
Katka hamarosan találkozunk kell, ez már biztos remélem jól van a lábad? :D
Cinci :) mire is vagy kíváncsi???

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.