2009. április 17., péntek

méhész ruha

Reggel voltam dokinál, és igaz időpontom volt csúszott a rendelés, 9:50-re volt és egy órát vártunk. Egy idő elteltével elkezdtem szédülni, és kivert a víz. :(
Anyut nem akartam evvel idegesíteni, inkább eltereltem a figyelmem egy idő után már észre se vettem, hogy ideges vagyok.... Kis idő elteltével, anyu odament és megkérdezte hogy " benne vagyok-e a gépben egyáltalán"..... azután be is hívtak és a doki, megnézte a vérképem és azt mondta"a vérkép javult a múltkorihoz képest,egyszerű immunrendszer legyengülése van. félév múlva kontroll."Így tehát jövő-hónapban kel kérni időpontot, októberre és miután az megvan még az előtt két héttel megkel csináltatni, az újabb labor vizsgálatot. Miután haza értem Peti avval fogadott, hogy rajta volt a méhész ruha" hát hogy valaki ennyire szeresse a méhészetet"..... na mindegy tulajdonképp azt próbálta hogy, hogyan tudná egyedül az álarcot a kezeslábasra cipzározni. :) De nem nagy sikerrel!!! Aztán meg kitalálta, hogy a zsebére kell valami,hogyha belenyúl akkor ne szúrja meg a méh. Délután meg megnéztünk egy filmet amikről kiderült, hogy kihagytak belőle jóóóópár jelenetet....Mindenkinek nagyon szép hétvégét!!! :D

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.