2009. április 3., péntek

Park!!!


De jó is történt ma :D
Miután anyu kitett a ház előtt és fel jöttem, Peti avval fogadott hogy elmegyünk valahová"Egy meglepi",kicsit furcsálltam de legyen el indultunk és közben elmondta, hogy milyen napja volt ma,na és persze nekem kellet választanom hogy hová is menjünk. :$ Két választásom lehetett,az egyik a hamburgeres a másik a cukrászda....Szerintetek mit választottam? Hát persze, hogy a cukit!!!A cukihoz az út egy csoda szép parkon át vezet,le is ültünk egy padra és tovább mesélte mi is történt ma vele.Kicsi elment az idő de nem baj, mentünk tovább a cukihoz megmásztunk "egy kisebb hegyet". :D
De végül el értünk a célunkhoz,bementünk és én kértem egy Eszterházi torta szeletet szeretem de... nem az a kedvencem,Peti meg Joghurtos szedres torta szeletett választotta.Na az is fincsi meg kóstoltam,nagyon jó meglepi volt egész jól éreztem magam.Haza félé láttunk a parkban edző focimeccset is.Miután haza értünk én felmentem Boncáért,nagyon oda volt a drága nagyon mondta a magáét ám Peti lent megvárt minket és együtt sétáltattuk meg.Most meg itt ülök és megosztom veletek, hogy mi is történt ma velem. Az Annát is elviszem egyszer, abba a csoda szép parkba.... :D

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.