2009. április 5., vasárnap

Nem sokáig aludtunk

Nagyon szép délutánt kívánok! :D
reggel korán keltünk mert Peti ment ki Biára,és már 6:10-kor csörgött az óra így nem sokat aludtam.Peti ép azt mondta hogy "elmegy az auchanba" ha már nem jönnek érte! Anyu megérkezett úgy 10 óra felé,pont akkor amikor Peti ezt mondta. Hmm Hmmm
Miután elmentek Biára, lementem sétálni és jó sokáig lent voltam Bonca még fiúzót is az egyik rajongójával. :P Aztán raktam be mosást, és amíg ment a gép rendet raktam aztán kimentem, az erkélyre kertészkedni egy cseppet utána levittem sétálni Boncát. Miután fel jöttünk, kimentünk és kiteregetem aztán kicsit le ültem ide, hogy meg keressek bár dolgot a netten.:) Kerestem de.....na mindegy, majd rá jövök mint mindig egyszer csak csörög a telefon azt hitem, hogy Peti de nem az én drága Ancsám hívott hogy, be kell feküdnie korházba. :S Remélem minél hamarabb, meggyógyulsz!!
Nem sokkal később ujjra csöng és csöng.....hát az én Katkám hívott fel, hogy mi van velem és Petivel... szóval egész jó délutánom volt.

2 megjegyzés:

cinci írta...

Szia Rékamanó
Szép hetet neked....fotót szeretnék az erkélyedről jó????:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci:)
Neked is szép hetet!
Rakok fel képet az erkélyről...

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.