2009. április 7., kedd

Szép napot....

Szép napot mindenkinek:D:D
Ma 6:00-kor ébredtem fel álmos szemmel kibotorkáltam, és főztem egy erős kv-t megvártam amíg elfő addig elmosogattam. :$ Aztán felkeltettem a Petit finom friss kv-l meg ittuk a kv-t és én levittem a Boncát sétálni,most elég gyorsan végzet mert érezte, hogy a gazdi ma se leszszép napot képek itthon...Mielőtt Peti el indult volna Pestre, elmentünk vásárolni megjegyzem halkan jó hogy ilyen, korán mentünk mert szinte nem volt senki.:):) Miután haza értünk kiraktam a fákat, a helyükre ahol egész nyáron lesznek. :P Nagyon szép lett!!! Teszek fel róluk is képet:) Petivel kint megittunk, még egy kv-t és ő utána indult is.Így én neki álltam takarítani és mosni, ja és Boncának a bundáját jó alaposan kikeféltem,nemrég voltunk lent és most hátra is mentünk szerencsémre, nem volt ott senki így meg tudtam futtatni. :) Most alszik az ajtónál, nagyon elfáradt....

2 megjegyzés:

cinci írta...

Szia Rékamanó
Milyen fákat vetettek?
...és hova ültetitek?
Várom a képeket...

Rékamanó írta...

:D
nem vettük voltak, csak kiraktam a helyükre ahol nyáron lesznek:):)este rakok fel képet róluk!!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.