2009. december 5., szombat

Bián...

Jót babáztunk és a kis Anna-Jázminnak nagyon tetszett amit vittünk neki, meg is szeretgette aztán játszottunk és amikor leültünk tízóraizni, elkezdet nagyon mondani nekem valamit,csak úgy mondta és mondta közben nagyokat nevetett,mi csak ott ültünk és néztünk én mondtam neki hogy ne már tényleg,ne mond biz ti... és tetszett neki és annál jobbam mondta :)))Utána jót kergetőztünk,amikor elkaptam volt ám nagy kacaj és amikor jöttünk kaptam két hatalmas puszit. :D:
Jól éreztem magam!!
Mikor haza értünk Veráéktól,az volt az első dolgom hogy lementem Boncával sétálni ne is keljen mondani hogy most Bonni nem kereste a helyet hogy....hová is pisiljen lement a lépcsőn és szinte már kész is volt.Peti addig csinált egy fincsi kv-t aztán mentünk a boltba,amikor haza értünk feltettük a díszek felét de..még mindig nincsen teljesen készen. :)Verától kaptunk egy fincsi piskóta receptet,amit Ő nagyon finoman készít el. Istenien fincsi a piskótatekercsed Vera!!
...és most mi is megpróbáljuk.:))Amikor bekapcsoltam a gépet és benéztem láttam, hogy Gabriella járt nálam és azt az úzit hagyta nekem hogy nézzek át hozzá mert kaptam tőle valamit..:D:
Hát mentem, és el is hoztam köszönöm Gabriella!!

4 megjegyzés:

Icuska írta...

Sok ilyen szép napot kívánok...

Rékamanó írta...

Cinci!
köszönöm, remélem hogy így lesz. puszi

Gizi írta...

Örülök hogy ilyen remek napod volt!! Tündéri lehetett az a kis csacsogó Annácska.Puszi

Rékamanó írta...

Köszi Gizi,igen az volt ahogy elmondta nekem.:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.