2009. december 30., szerda

Szilveszteri nagy roham...

Reggel amikor csörgőtt az ébresztő,automatikusan lekapcsoltam és 5 perc múlva megint riasztott,és ezt úgy 3x eljátszottam mikor is Peti megszólalt, és azt mondta:kérek kávét de kis kobold..:))Nagy nehezen felkelltem és most nem csak azért mert mindenem fáj, hanem mert kint hideg volt,és fáztam de végül kimentem és elkészítettem a kv-t bevittem és megragadtam az alkalmat visszabújtam az ágyba egy kicsit. :P
Mikor felkeltem Peti mondta hogy Ő leviszi Bonit sétálni, én meg elkezdtem rendet tenni mikor feljöttek Peti azt monta éhes hát csináltam, reggelit és miután megreggelizett mindenki elindultunk az Auchanba, hogy szilveszterre bevásároljuk és ne kelljen már idén menni oda,telefont és a gyógyszereim itthon felejtettem, nagy hiba volt rosszul lettem a tömegtől majdnem elájultam a lábam, is elkezdet zsibbadni és már a talaj is elkezdett futni a a lábam alatt legalábbis úgy éreztem.Jöttünk is haza és így le is maradt egy-két cucc mehetünk holnap is.. :S

2 megjegyzés:

kriszTINA írta...

Szia Drága!
Nagyon nem jó,ilyeneket olvasni.Vigyázz magadra és legközelebb vidd el a gyógyszereket.
Nagyon Boldog Új Évet Kívánunk nektek.
Tina és családja

Rékamanó írta...

Szia Krisztina.
A gyógyszerek mindig nálam vannak igaz,most kapkodtunk hogy minél hamarabb oda érjünk és vissza.

Neked is Boldog új évet kívánok és a családnak is puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.