2009. december 19., szombat

Szakad a hó

Egész nap nem mozdultam ki, ágyban vagyok és játszom lázam még nincsen.Délután 3óra körül mentem teát főzni és azt látom szakad a hó az inex.hu-n már olvastam reggel hogy országos havazás lesz és Narancs hóriadó van érvényben.. a linket már be is tettem reggel de úgy érzem ide is be teszem..Itt nálunk már az autók lépésben tudnak csak haladni ....
Ez a kép úgy 15:37 kor készült, azóta csak szakad a hó és úgy tűnik egyhamar nem is akar elállni.Már a kocsik egy teljes torlasz alkottak itt előttünk és a buszról az emberek is inkább leszálltak,és úgy mennek inkább tovább.
Vigyázzatok magatokra és inkább maradjatok,otthon persze ha tehetitek Peti most mondta ,hogy menjünk le de ki tudja miért másképp döntött... Szakad a hó

2 megjegyzés:

Icuska írta...

Drága Réka
Itt is szakad a hó,és itt már az autók se járnak.
Olyan furcsa,h ilyen csendes minden.

Te meg kúráld magad,és remélem,h holnapra jól is leszel..
Puszi,és szép álmokat...

Rékamanó írta...

Szia Cinci
igyekszem hamar rendbe jönni,lázam még mindig nincsen ez jó ..Itt nálunk sem járnak az autók nagy a csend..:)) puszi és jó éjt

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.