2009. december 18., péntek

fáj a fejem

Ma reggel amikor felébredtem, nem éreztem valami jól magam, fájt a fejem. Kimentem a konyhába melegítettem egy kis teát és felkeltettem Petit. Azután leszaladtam Boncával,amíg Bon elintézte amit kell én átfagytam,pedig jól felöltöztem ... és így megint tudatosult bennem, hogy már nincs meleg és röpködnek a mínuszok. ááá
Felérve gyorsan egy forró teát meg is ittam, közben Peti felkelt és elkezdet készülődni,hogy elérje a Buszt.
Miután elindult gyorsan elmosogattam és rendet tettem, kicsit később már jött is a telefon hogy már uton van a kórházba, egészen a kórházig kísértem telefonon és amikor odaért azt mondta: majd ha indul haza felhív..
Itt a hétvége,
és én úgy döntöttem hogy megint begubózok és nem csinálok semmit se,átfogom aludni a hétvégét a főzéssel már nem kell foglalkozni mert már kész is van .:))
Mindenkinek csoda szép hétvégét kívánok sok-sok pihenéssel és tévézéssel.
puszi

4 megjegyzés:

Gabriella írta...

Szép hétvégét neked is... remélem a fejfájás hamar elmúlt.

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobban érzed már magad? Ma én is rettentő fejfájással ébredtem. Biztosan az időjárástól van(vagyis remélem)
Csodás pihentető hétvégét kívánok!!Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gabriella.
Köszönöm már nem fáj a fejem,és neked is szép hétvégét sokat pihenjél.puszi és jó éjt

Rékamanó írta...

Szia Gizi:))
Igen mát jobban vagyok,köszi:)
Neked is csodás hét végét..puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.