2009. december 29., kedd

iwiw

Töltőttem fel képeket az iwiw-re, Annáról .. már négy kép fent is volt és egyszer csak kaptam egy hiba üzenetet, hogy újra kell indítani a Mozillát és ezt ugy 5x meg ismételte akárhányszor felakartam tölteni egy képet,és megelégeltem az egészet felidegesítettem magam annyira hogy már remeg a kezem..:( Rakok fel még de nincsen több a gépen jelenleg,hát mentem és megnéztem a gmailt és meglepetésemre ott volt egy levél egy régi de.. közeli ismerősömtől...:))Ma van a szülinapja.
Itt is Boldog szülinapot kívánok neki!!!
Nektek meg jó éjszakát és pihenjetek sokat..puszi

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Drága Réka!
Nyugodjál meg, nem ér annyit hogy így felidegesítsed magadat. Holnap biztosan sikerül, lehet a rendszerben van az iwiwen valami hiba.

Megnéztem a már feltett képeket, GYÖNYÖRŰ Anna-jázmin!!! Milyen nagy lett, igazi kis hölgy!!!

Nyugodalmas jó éjszakát kívánok!!Puszi

Rékamanó írta...

Az iwiw-n mindig van valami hiba,ritkán vagyok ott,de Vera szolt hogy jó lenne ha tennék fel egypár képet Annáról.
Igen nagyot nőt csak sajnos most beteg,nagyon köhög szegény már ugye letett is megjárták :(
Neked is jó éjt Gizi puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.