2009. december 7., hétfő

ügyeltet vagy inkább azonnal mentő??

Ma reggel amikor fel ébredtünk, és feltettem a kv-t nem sokkal utána jött a telehon a nagyitól,hogy menjen Peti mert rosszul érzi magát így miután magához tért indult is Pestre.
Én meg lementem sétálni Bonival,na megint jött a hiszti és nem akart feljönni sem de mondtam neki,hogy ha felmegyünk megkapja a reggelit. Felérve már ment is a konyhába és nézte az edényét,néztem is egy nagyot hogy még az erkélyre se akart kimenni..Hát adtam neki enni,miután eltüntette körülnézet.Hehe nem hagyta ki...:)) aztán neki álltam elmosogatni.
Petivel egész nap telefon kapcsolatba voltunk,hogy mi van a nagyival és mi történik Peti kihívta az ügyeltette, azok azt mondták neki hogy a sürgősségit hívja a sürgősségin pedig azt mondták, hogy egyenesen a mentőt kellett volna hívja.A mentősök már úton voltak,Peti lent várta őket amíg várta felhívott, hogy mi is van ezt ő mesélte nekem. A nagymama már otthon van, nem tartották bent de kapott gyógyszert..

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.