2009. december 14., hétfő

,..:)

Szombaton Vera hozott este haza, a kicsi fürdetése után ilyen se volt még hogy én ott legyek amikor az esti fürdetés zajlik.. azt kell mondjam Anna egész nyugodt baba a fürdetés közben,vagy csak azért mert ott voltam ki tudja de nagyokat nevetett.Vasárnap meg csak annyit ültem gép előtt hogy feltegyek néhány képet a szülinapról, hogy egy kicsit ti is részesei legyetek ennek az emlékezetes napnak.. és utána egész nap ágyban voltam és néztük a tv-t és én el is aludtam,mikor felébredtem
Peti azt mondta hogy kb:2-3 órát aludtam,felkeltem csináltam kaját és bújtam is vissza az ágyba olyan jó volt,ritka az ilyen nap nálam hogy azt mondjam nem érdekel semmi ráér minden még a mosogatás is megvár..
Mindenkinek szép nyugodt hetet kívánok..

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Nagy élmény lehetett neked a fürdetés. Volt jó kis pancsikolás??? Kell néha ilyen nap is, amikor semmi nem érdekel bennünket.
Szép estét kívánok!!
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Igen volt nagy pancsolás és sok nevetés is,és igen kellenek olyan napok amikor teljesen kikapcsol az ember..Neked is szép estét puszi
Mi most értünk haza az esti sétából,most nem megyünk messzire mert Peti még beteg de a levegő kell.

Icuska írta...

Jól tetted,h pihentél..egyszer ezt én is kifogom próbálni,h nem érdekel semmi:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci:)
Nagyon helyes,legalább kicsit feltöltődsz és pihensz ...:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.