2009. december 6., vasárnap

Debrecen


Szép estét!!
Nekem ez a nap nagyon korán kezdődött,Peti ment Debrecenbe elkísérte Balázst a sülibe.Így 4:30 kor volt az ébresztő, vagyis Peti engem nem keltett fel de én mindenre fel ébredek nagyon éber alvó vagyok, ritka az amikor nagyon mélyen alszom..Ugyan is nem szeretem, az ágyat levinni a földszintre..csak néha:))Amikor felkeltem a cipő amit este kiraktam, televolt sok-sok mindenféle finomsággal .
Levittem a Bonnit sétálni mert hisztizett,mentünk egy jó nagy kort nem akart feljönni kereste Petit egyszer csak gondolt egyet és célba vette a kaput, biztos már fázott de ha így volt nem volt egyedül én már ott tartottam hogy odafagyok a betonhoz.Feljöttünk kimentünk erkélyre és utána Bon tudomásomra hozta hogy kéri a reggelijét.Én meg ittam a reggeli kv-t és utána neki álltam rendet tenni és tekertem is 5 -10km is,utána egy kis gyógytorna volt kb:1 óra és leültem játszani és már este is lett és jött haza Peti.Haza érve elmentünk boltba és közbe mesélt hogy milyen élményekkel lett gazdagabb..:))

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.