2009. december 15., kedd

de....


Reggel amikor felébredtem kaptam egy SMS-t 8-és 9 között Cincitől hogy gond van a blogjával, gondoltam úgyis mindjárt jönnek a Törzsvíztől hogy leolvassák az órát, leszaladok gyorsan Bonnival és utána bekapcsolom a gépet de....
ahogy azt kigondoltam már is kopogott valaki.Hát gyorsan Bonnit bezártam Petihez mert már kezdte mondani a magáét, és nem akartam hogy Peti felébredjen.Gyorsan elintéztem aláírtam, meg ehhez hasomló tevékenység na ez most egy darabig letudva,kiengedtem a Bonit és ráadtam a hámot és irány a séta..
Ahogy felértem kapcsoltam be a gépet,hogy megnézzem mi is a probléma,Cinci blogjával szerencsére csak a sablont kellet frissíteni és minden a helyére került..
Miután Peti felébredt, bement Pestre a nagyihoz a kórházba mert megműtöttek pár napja azt beszéltük meg hogy hív ha van valami de..nem hívott csak akkor amikor már úton volt haza amikor délután hazaért kedvetlen volt nem szólt semmit sem csak nézet maga elé.Mikor is azt mondta elmegy boltba de menjek vele és...
mert nem akar egyedül lenni a gondolataival.:(
16:15 kor értünk haza gyorsan levittem Bonnit és amikor felértem utána megnéztünk egy filmet, és utána kiteregetem és most főzök és itt ülök..és zenét hallgatok és játszom egy kis Anno 1501.t közben...
Nagyon szép estét mindenkinek és álmodjatok szépet!!
puszi

7 megjegyzés:

Icuska írta...

Réka drága
..és hol frissítetted a blogomat???

Bocs,h felébresztettelek...

A nagymamának gyors gyógyulást kívánok,nektek meg jó éjszakát..:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci!:)
Ahogy beléptem hogy megnézzem mi történt, ki jött egy ablak hogy frissítsem a sablont és addig nem is engedett tovább. Nem baj hogy felkeltettél, mert utána már jöttek is leolvasni az órát.:)Köszi neked is jó éjt
Puszi

Icuska írta...

Na bezzeg nekem nem jött az az ablak...:)

A Kata beírta,h hogy kell a csillagokat betenni..
Ha akarod ide is beteheted...magadhoz,nálam már az is múködik:)

Icuska írta...

Jaa és a próbámba képzekd betettem egy órát:)
sikerült

Rékamanó írta...

Szia Cinci
Igen láttam a csillagokat nálad, mondtam hogy meglesz az is de most már vigyázz rá...
ügyes vagy ha az órát be tudtad tenni a többivel is elbírsz,ugyan úgy kell.puszi

Icuska írta...

Nagyon vigyázok rá...:)
Akkor voltál a próba blogban is ugye???
Puszi

Rékamanó írta...

igen...

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.