2009. december 19., szombat

láz..


Két napja nem vagyok jól,úgy érzem megint beteg leszek ma Peti vitte le Bonit sétálni reggel és ahogy leértek már a lépcsőnél pisilt is.Peti noszogatta hogy igen is menni kel még sétálni is de..Bon megmakacsolta magát és inkább kibujt volna a nyakörvből de nem mozdult meg és nézet vissza a bejárati ajtóra.
én meg meglestem őket az ablakból és hát azt kell mondanom ebben a hidegben Bonca is fázik épp ahogy le értek és már láttam őket a járdán, az láttam hogy bon nem is akart tovább menni és ugrált felváltva a lábain.
én meg csak iszom a jó meleg teát és a a coldrexet és fekszem hát a begubódzás sikerült de... nem úgy ahogy elterveztem mert beteg fejjel minden más. Mindenkinek szép napot kívánok,tegnap este nagyon hideg volt a hőmérőm -13 fokot mutatott és most ebben a pillanatban -8.t
katt --->ide olvassátok el érdemes..
Most épp a lázat mérek, és gondoltam benézek mindenkihez mert most van időm rá...puszi

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Drága Réka!
Jobbulást kívánok!! Feküdjél és igyál sok teát hogy az ünnepekre már nyoma se legyen a betegségnek.
Jó pihenést a meleg paplan alatt!! Puszi

Rékamanó írta...

Köszi Gizi, igyekszem hamar meggyógyulni.:))puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.