2009. december 17., csütörtök

lassan.


Ma úgy döntöttem reggel,hogy rendet teszek az egész lakásban a hétvégéig Peti reggel bement Pestre feleslegesen, na de amikor haza ért megint olyan kedvetlen volt mind valamelyik nap,akár mit is kérdeztem tőle hogy mi van..
nem jött válasz csak lefeküdt és nézte a nagy semmit.:(
Ha jól tudom, holnap is megy Pestre a nagyihoz!!
Kicsit hagytam had pihenjen, de utána elmentünk vásárolni,és lassan össze is áll a kép,hogy ki mit is kap karácsonyra..Már majdnem minden meg is van,csak a szaloncukorral leszünk bajba veszünk és el is fogy de tüstént. HH
Tegnap vettünk,és nagyon résen kellett legyek,hogy ne legyen kibontva.
Már el is dugtam mind:))
Gondoltam jól jönne eben a hidegben egy jó forró tea,hát csináltam egyet gyorsan.. puszi

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Köszönöm a fincsi teát!!! Ma megint kimerült vagyok nagyon, így most jó volt elkortyolni!! Nálunk is esett a hó,még az éjjel is, és nagyon hideg van.
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi:)
Nagyon szívesen a teát, itt is hideg van,Bonit is csak akkor viszem le ha már nagyon nyűgös,és akor is csak a ház elé..
puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.