2009. december 3., csütörtök

hideg van...

Valamelyik nap kint pakoltam az erkélyen,hogy rend legyen..és szépen sütött a nap, de fújt is a szél de a bársony virágaim még mindig kint vannak és virágoznak hát kaptam az alkalmon és csináltam róluk képet ez azt hiszem tegnap előtt volt. :)

Már jobban van a lábam,csak néha fáj...
az oltás sem fáj és nincs szédülés sem megszűnt.Verától ma kaptam képeket a kicsiről majd teszek fel de ...viszont most hétvégén jön a mikulás és megyünk ki hozzájuk az ajándék pedig!!







Ma meg amikor mentünk sétálni megdöbbentem nagyon hideg lett,fáztam és már alig vártam hogy felérjünk, és igyak egy jó meleg teát. :) Hoztam nektek is ez most lett készen.Sok puszi mindenkinek és szép estét!!

4 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Én is annyira átfagytam délután, a dekorációt akartam kitenni a házra, de a felénél feladtam. Ha holnap folytatom, kesztyűt veszek hozzá. Fincsi a tea, köszönöm!! Mikulásra tortát csinálok, majd gyere, oksi? Puszi :))

Rékamanó írta...

Szia Yasmine
Ez nem is kérdés, ott a helyem holnap nekem is már díszítenem kéne..puszi

Icuska írta...

Szép a virágod:)

Rékamanó írta...

Köszi Cinci:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.