2009. december 31., csütörtök

Felhívás!!!



Felszeretném mindenki figyelmét hívni,a szilveszteri petárdázásra hogy a kis kedvenceink nem rajonganak érte, így több figyelmet szenteljünk számukra ezen a napon.
..és minden kedves olvasómnak, barátaimnak, családtagjaimnak, és aki még ide téved..
Eljött az évben az utolsó napod, a jókívánságomat itt kapod, kívánok én neked Boldog újévet, sikerekben gazdag, örömtelit, szépet!Gyere és koccintsunk éjfélkor,az új év eljövetelére és köszöntsük Őt nagy ricsaja. :)
Boldog új évet kívánok mindenkinek ,és jövőre találkozunk!!

Üdvözlettel:Réka

10 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Nagyon Boldog Újévet kívánok! Sok puszi :))

Merika írta...

Én is boldog Újévet kívánok sok szeretettel!

Gizi írta...

Drága Réka!
Nagyon Boldog, Békés új évet Kívánok!!! Nagyon boldog vagyok hogy egymásra találtunk!!Szép napot és jó bulizást kívánok!!Puszi

Rékamanó írta...

Szia Yasmine.
Köszönöm szépen, neked is boldog új évet és a kicsi családodnak is. puszillak:)

Rékamanó írta...

Köszönöm Merika!

Neked is Boldog új évet kívánok puszi Réka

Rékamanó írta...

Szia Gizi!
Köszi, neked isBoldog új évet és bulizd te is át az egész éjszakát... Igen szerintem is jó hogy megtaláltuk egymást. puszi

Icuska írta...

Réka drága
Éjfélkor nem tudok jönni..de előre is koccintok veled..koc-koc...
Boldog új évet kívánok neked..
Puszi,és érezd jól magad:)

Rékamanó írta...

drága Cinci! Majd pontban éjfélkor gondolok rád:)))puszi

Gabriella írta...

Szia Réka, nagyon szépen köszönöm a képeslapodat. Nagyon aranyos vagy.

B.U.É.K.

Hogy bírta a kutyusod a petárdázást? Az enyémenk adtunk egy jó kis rágható csontot és így szerencsere abszolút nem érdekelte a durrogtatás.

Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gabriella.
Nagyon szívesen a lapot és én is köszönöm hogy meg ismerhettelek!!:))
Láttam már a kutyátokat de nem tudtam eldönteni milyen fajta is ő.:))Bonni egész este ott volt ahol mi és ahová mentünk ő is ott volt és remegte minden egyes durranásnál és menekülni akart .:(
Puszi neked majd értesíts ha megérkezett a baba..

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.