2010. május 28., péntek

Anna-Jázmin

A mai napom igazán jó volt, reggel miután Peti elindult az oviba levittem Boncát sétálni utána adtam neki enni csináltam egy kv és bekacsoltam a gépet kicsit de.... mikor ezt már megtettem akkor jöttem rá sok dolgom van így megnéztem hogy kaptam-e levelet és a facebookra is benéztem kicsit. :))
...de utána kapcsoltam is ki, mert neki álltam takarítani és 10:30-ra kész akartam lenni mire Peti haza ér,mert mentünk Biára Veráékhoz.)))
Mikor oda értünk Anna-Jázmin még aludt, addig Vera elkezdte meg csinálni a hajamat és tetűnk bele most egy pici melirt is.:) a végeredmény egész jó lett.
Ésss......Anna- Jázmintól kaptam

ajándékot is az Ő pici keze és lába van rajta ami most 20-n készült, és ha már képekről beszélünk itt van egy kép amikor sétáltatja Boncát.. :P :)
indultunk már haza, és kikísértek minket a buszhoz, kérdeztem tőle üzen valamit Boninak felkapta a fejét és megcsillant a szeme,Vera meg azt kérdezte szereti-e bonit és hogy meg sétáltatja ha jönnek, legközelebb hozzánk
és azt felelte igen.:))Vera azt mesélte minden kutyát Bo-nak hiv.

Amikor haza értünk Peti egyből ment a boltba én meg feljöttem a Boniért és levittem sétálni de megint amit lerendezett mikor nyitottam az ajtót.Utána mentünk is azonnal le, mikor már készültem a vacsi elkészítéséhez jött a telefon hogy menjünk le.Lementünk Peti elé és Bon nagyon boldog volt,és most nem is kellet kérlelni hogy menjünk, miután feljöttünk neki álltunk megcsinálni a vacsit.:))Holnap meg felmegyünk a cukrászdánkba....Vasárnap meg Takarítok tovább legalább is ez a terv.

Egy ismerősömnek hétvégén lesz a versenye!! Sok sikert kívánok neki.:))
Mindenkinek szép hétvégét kívánok!!
Puszi Réka:))

5 megjegyzés:

Icuska írta...

csi Anna...

A hajadról kérek fotót,biztosan jó lett.
Én se voltam még ma a facebookon,mert akkor nem tudom otthagyni.
Puszi

Icuska írta...

Sok minden eltünt a farmomról...vajon miért????

Gizi írta...

Szia Réka!
Már régen jártam nálad, de mostanában olyan vagyok mint egy csiga. Nagyon jók a képek, tündéri a kis Anna ahogy sétáltatja Bonit. Te is jól nézel ki.:) Hogy telt a hétvégéd, voltatok valahol?
Puszillak Gizi

Rékamanó írta...

Szia Cinci.

Majd csinálok képet róla,a facebookon a farmoddal semmi baj minden ott van ahol kell lennie semmi se tűnt el.:)Szép napot neked, puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi. Nem a hétvégén nem voltunk sehol csak pénteken Veráéknál.De azért jó volt, megint elkezdtem a nfs MW-l játszani.Szép délutánt neked puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.