2010. május 9., vasárnap

Vasárnap


Reggel 9 kor ébredtem fel ami mostanában csoda mert, már 5 kor fent vagyok igaz így is fent voltam éjjel mert rosszul voltam és kellet a diazapam is sajnos.Így a mai programnak lőttek, amikor már nem voltam annyira komás elmentünk Petivel sétálni, de amilyen szerencsénk van elkezdet esni az eső gyorsan bementünk az Auchanba és ha már ott vagyunk bevásároltunk.Amikor haza értünk mondtam neki hogy nagyon fáj a lábam, és a remegés sem múlt el egészen egész nap van.... de ezek már csak olyan remegések ami magától le is áll.Nagyon szép estét mindenkinek, és jó éjszakát!!

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobbulást kívánok. Pihenj sokat a takarítás megvár. Itt nem esett az eső szerencsére. Hova készültetek kirándulni? Kikeltek már a virágaid??
Szép estét, puszillak Gizi.

Rékamanó írta...

Köszönöm Gizi, de a virágok még nem keltek ki, sajnos de már van valami jele annak hogy ne adjam fel. hihi
Puszi
Szép napot neked!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.