2010. május 4., kedd

nincs labdázás!!!

Már rég akarom meg írni ezt a bejegyzésem, de mindig ki megy a fejemből ami ugye aki ismer az tudja nem felejtek el semmit soha na jó kivéve a gyógyszerem bevenni :$

kb:1 hónapja történt az eset, hogy takarítottam az erkélyt és megláttam egy letört növényt kin az erkélyen és menten is kérdőre vonni Petit hogy mi történt hogy csak ott hevet az a növény kint.
..és akkor elmesélte hogy a napokban labdázott és letörte, hmm hát kérdem és és az volt a terv hogy kirakjuk ( úgy mond eldugjuk ne is vegyem észre és a nem kell megmenteni?)Hát utána gyorsan vízbe tettem és azóta már szépen ki is gyökerezett.:)) Lassan ültethetem be a helyére és remélem olyan szép lesz mint a másik ahonnan letört. :( Egy növényem sajnos nem tudta átvészelni a telet, pedig nagyon szépen fejlődött.:))

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobban vagy már? Lehet nem kellene olyan sokat tekerned, mert kifárasztod magadat nagyon. Vigyázz magadra te leányzó.:)
Végre itt a jó idő és nagyon keveset vagyok a gépnél, de remélem egyik nap tudunk kicsit trécselni.
Jó éjt szép álmokat. puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Igen jobban vagyok köszi,igen én is remélem hogy majd tudunk egy keveset beszélni de, örülök neki hogy a levegőn töltöd időd nagy részét:))
Szép napot neked, ma is csoda szép időnk van.Puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.