2010. május 8., szombat

Bo-bo azaz Bonnie :))

Ma reggel még úgy tűnt egyedül leszek egész nap de....
Jött a telefon Verától hogy, ma egy csajos napot tartunk és úgy 10 körül itt van értem.Hát kicsit elmentünk vásárolni és vetünk ezt azt és Anna-Jázmin is kapott egy labdát, mikor haza értünk Anna ebédelt és Bo-bo-val ismerkedett. Lementünk sétáltatni a Bonnit, hátra mentünk és Anna -Jázmin csúszdázott egy kicsit és amíg Verával bent voltak a zárt játszótéren Bon meg volt bolondulva hogy Ő nem mehet oda amikor a kicsi ott van.Amikor hallodta a játszó másik oldaláról a hangját oda kellet menni hogy lathasa, és amikor már jöttek ki hát azt az örömöt áá aranyosak voltak. Elindultunk hát és Anna kérte adjam oda a borász hmm hát jó gondoltam egy kicsit odaadom neki, hát Ő sétáltatta a Bo-bot egész végig.:)) Bonnira igen is rá szolt hogy nem, és hogy menjen arra amerre ő és akkora cirkusz csinált amikor meg fogtam Bonni pórázát és rám szolt hogy neeeem és utána nevetett. Nem találkoztunk egy olyan kutyával sem ami gond lett volna. Haza felé jövet találkoztunk egy pár emberrel akik megmosolyogták Annát milyen ügyes nagy lány már majd nem itthon voltunk mikor is Jani hívta Verát és a Vera csengőhangja Anna -jázmin kedvence Lilly babától és ahogy meghallotta megállt pórázzal a kezében és neki állt táncolni.Leguggoltam mellé és adtam neki egy puszi és mondtam neki hogy milyen kis tündér.Anna -Jázmin most 17 honapos és egyedül sétéltatja a Bo-bot:))
Képek is készültek és videó is. Majd teszek fel ha Vera át küldi Emailban!!

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Csodaszép napotok lehetett, és olyan odaadással írtad le azt a kis tündért, hogy szinte látom magam előtt a pórázzal a kezében.

Sajnos nekem most annyi dolgom van kint, (fűnyírás, kertészkedés és naponta több órát bicajozunk a határba) hogy alig van időm a géphez ülni. De remélem egyik nap összefutunk és tudunk kicsit dumcsizni.
Puszillak Gizi

Rékamanó írta...

Szia Gizi. igen jól éreztem magam velük. képet majd teszek fel hihi
hmm, én is sokat vagyok kint a levegőn de... most van a lomtalanítás és olyan felfordulás lett áá és sok lesz a dolgom. szép napot gizi:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.