2010. május 13., csütörtök

Ő előbb.....

Ez egy igazán rossz nap,Reggel az óra 4:30 riasztott és utána abba se hagyta fél 6-ig mikor megelégeltem és felkeltem ki kóvályogtam a konyhába és azt vettem észre, hogy iszonyatos hányingerem van és szédülök gyorsan mentem vissza az ágyba de... a kv-t megcsináltam és felkeltettem Petit.Kicsit feküdtem az ágyon amíg jobban nem lettem, hát felkeltem és mentem ki csinálni Petinek egy utolsó kv-t de..... ahogy mászkáltam újból elfogott ez ez az érzés. Miután Peti elindult a busz -z összekaptam magam gyorsan beraktam egy mosást is és utána levittem a Boncát sétálni, feljöttünk és csináltam neki reggelit.:)
Amíg Ő reggelizett kiszedtem a ruhákat, és mentem teregetni utána beágyaztam és beraktam a következő mosást és mentem mosogatni.Már csak a porszívózni kellett volna de....kicsit leültem a gép elé, a hasam meg se nyugodott de már hallottam hogy végzet a mosógép felpattantam és gyorsan mentem kiteregetni.
És abban a pillanatban áram szünet lett, és akkor jutott eszembe hát persze 13-n áram szünet lesz 8- 12 ig mert hogy javítanak valamit.Így a porszívózás elmaradt de nem is baj legalább pihentem és aludtam és a hasam sem fájt ....Egészen addig amíg fel nem keltem,:( de ugye Boncát le kel vinni sétálni igaz Ő előbb meg érezte hogy gond van,így nem voltak olyan hosszú sétáink.Peti 2 óra előtt ért haza de nem sokáig volt itthon ,mert ment Pestre találkozni az egyik volt munka társával. Nem rég hívott hogy már úton van haza.Közben volt itt egy nagy vihar nálunk, dörgött villámlott, még a villany is majdnem kialudt.Szóval lehet, hogy napok azaz hetek óta ezért vagyok rosszul?!

5 megjegyzés:

Gizi írta...

Jobbulást kívánok, és vigyázz magadra nagyon. puszi

Rékamanó írta...

Szia Kata.
Remélem te jól vagy? Legyen szép napod puszi

Rékamanó írta...

Köszönöm Gizi,
Ma sem vagyok jól, de valamivel jobb mint tegnap.Szép napod neked puszi

Ami írta...

Gyógyító manókat küldöm akkor hozzád, gyorspostával! Mielőbbi jobbulást!!!!

Rékamanó írta...

Szia Ami
Kedves tőled,köszönöm szépen és nagyon szép hétvégét kívánok neked. :))
Puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.